Tuesday, January 31, 2012

Help me to translate English to Spanish, see paragraph?

Translate this to Spanish " If you need to learn English, I will help you. If you need anything, don't be afraid to ask to me or write it down on paper."Help me to translate English to Spanish, see paragraph?
Si necesitas aprender ingl茅s, yo te ayudar茅. Si necesitas cualquier cosa, no tengas miedo de ped铆rmelo, o escr铆belo en un papel"
Si usted necesita aprender ingl茅s, le ayudar茅. Si usted necesita cualquier cosa, no est茅 asustado pedirme o escribirlo abajo en el papel.

:)Help me to translate English to Spanish, see paragraph?
Si necesitas aprender Ingles, yo te puedo ayudar. Si necesitas algo, no tengas miedo de preguntarme o escribirlo en un papel.Help me to translate English to Spanish, see paragraph?
si necesita(s) aprender Ingl茅s, Te ayudar茅. Si necesita(s) algo no dude(s) en pregunt谩rmelo or escribirlo en un papel.



(S)= informal
You can go to google translation ,it may be help you
"si necesitas aprender ingl茅s, te ayudar茅. Si necesitas algo, no tengas miedo de decirmelo o escribirlo en una oja"

No comments:

Post a Comment